ستیلاستیلا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

ستیلا نبض زندگی مامان و بابا

پنجمین ماهگرد عشقمون ستیلا

1393/3/15 14:17
نویسنده : مامان وبابا
1,104 بازدید
اشتراک گذاری

بای بایعشق مامان وبابا ماهگردت مبارک.بای بای

1392/7/30: دخترنازم کم کم یک طرفه میخوابی.یک عروسک رنگارنگ داری که خوب توی دستات نگه می داری.مادرجون داره بهت برگشتنو یاد میده که 5 روز مانده بود که 5 ماهگیت تموم بشه خودت دمر افتادنرو شروع کردی.وقتی دمر میافتی به همه نگاه میکنی که ببینی همه نگاهت می کنن بعد ذوق میکنی.آره ماشااله داری باهوش میشی.ترشحات چشم قشنگت هم بالاخره خوب شدن.گوشواره های نگینی نوزادیت هم دیگه درآوردیم وگوشواره هایی که پدرجون برات خریده بودند را به گوشت انداختیم.وایی که چقدر ماه شدی مامانی!

 

 

اولین دمرافتادن.

اینم گوشواره هات

رفتیم شمال عروسی دختر عمو مژگان بابایی

 

توی باغ عزیزجون

درحرم آستانه اشرفیه

نظرات (6)

مامان دینا
18 خرداد 93 13:22
عزیزم منم لینکتون کردم ستیلا رو هم ببوس از طرف من ودینا
مامان آیهان
18 خرداد 93 22:07
سلام چقدر دخملتون نازه خدا براتون حفظش کنه زیر سایه پدر و مادرش بزرگ شه
مامان وبابا
پاسخ
مرسی عزیزم.ناناز شما هم خیلی خوشگله.خدابراتون حفظش کنه.
ابجی سجا
2 تیر 93 22:51
تمنا دارم از آسمان که اگر حتی قطره ای خوشبختی از آسمان بارید، بر گونه ی تو باشد
مامان آرتین
4 تیر 93 11:25
عزیزم باآرتین من دوست میشی؟بیاوبم وبم وخبرم کن...
مامان وبابا
پاسخ
سلام. بله با کمال میل. ممنون از اینکه به وبمون سر زدید.
سمین
4 تیر 93 15:23
سلام دختر نازتونو از طرف من ببوسید خدانگهش داره اگه دوست داشتین باهم دوست بشیم به وب ما سر بزنید
مامانی غزل جون
5 تیر 93 13:56
سلام عزیزم چه کوچولوی ناااازی داری خدا برات حفظش کنه خیلی از وبتون خوشم اومده اگه به دخملی من غزلی سر بزنید خوشحالمون میکنید اگه با تبادل لینک موافقید خبرم کنید منتظر حضور گرمتون هستم